tirsdag den 24. september 2013

Anne's øjenåbner

I forbindelse med mit sidste indlæg, som omhandlede mangel på overskud og energi/ lyst til at snøre skoene og komme ud og løbe, er jeg faldet over endnu et indlæg på fitliving.dk.
Nu hvor mit energi-forbrug er faldet, efter jeg ikke får brugt nær så meget som før, tænker jeg RIGTIG meget over, hvad jeg propper i hovedet. Jeg var faktisk gået hen og blevet lidt ligeglad for "jeg løber det bare væk i morgen"..  - Dét du'r Ætte! Og så var det jeg læste dette:  


>>Når du supplerer kuren med motion
Hvis du supplerer din slankekur med træning, vil du forbrænde mere og få plads til enten lidt mere mad i regnskabet, eller du vil tabe dig tilsvarende hurtigere. De færreste kan dog nøjes med at dyrke motion, hvis de vil tabe sig. Det er langt hurtigere at spare kalorier ved at omlægge kosten, end det er at forbrænde en tilsvarende mængde kalorier ved træning. En plade chokolade koster dig f.eks. en times hårdt arbejde på spinningcyklen, og drikker du cola til og insisterer på at spise cornflakes med sukker til morgenmad, så skal du træne i mange timer, før kalorieregnskabet balancerer. På en helt almindelig kur vil du derimod nemt kunne spare de kalorier, du ellers skulle bruge tre timer på at forbrænde ved at træne. Men motion gør en forskel, da den virker appetit regulerende og giver dig lyst til at spise sundere.<<

"Det er langt hurtigere at spare kalorier ved at omlægge kosten, end det er at forbrænde en tilsvarende mængde kalorier ved træning" ... AV for en øjenåbner.
Anne skal stramme op! BIG TIME!


Lyst til at læse resten af indlægget? Here you go: http://www.fitliving.dk/sund-livsstil/hvad-sker-der-i-kroppen-nar-du-er-pa-slankekur/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar