lørdag den 21. september 2013

Mødet med muren

Nøjagtig mens jeg skriver dette sidder jeg i min morgenkåbe og kigger ud af vinduet.. Vejret er kedeligt og (højst sandsynligt) også møg koldt. For filan hvor burde jeg tage den løbetur. Men med nye arbejdsvaner, skiftende arbejdssteder og tider, er jeg UDMATTET inden jeg når hjem og får tænkt tanken om at hoppe i løbetøjet..

Men så er det at jeg falder over en artikel på www.fitliving.dk af hele Danmarks nye darling og sundhedsguru, Christian Bitz, der kommer med "en plan B" - hvordan man BURDE træne/ spise/ drikke, men også et forslag til, hvordan man kan holde sig sund og efterleve forskrifterne for en sund livsstil. JEG ER REDDET! Og Bitz har fået et par plusser i bogen. 
Hvis du sidder i samme saks som mig, så ta' lige et kig på hans "plan B" her.



Er sikker på at Bitz vil gå med til det her i hans "plan B".
God lørdag!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar