torsdag den 11. april 2013

Elsk hinanden - hele livet

Vi lever i et samfund hvor folk ikke laver andet end at gå fra hinanden i tide og utide, igen og igen og igen.
Jeg selv er en af de heldige, der stadig har forældre der er lykkeligt gift på 24'ende år. Det viser bare at det stadig KAN lade sig gøre at finde "den eneste ene" og forblive sammen - i medgang og modgang. JEG er hvertfald fortaler for at "elske hinanden hele livet". 

Jeg har fundet dette link jeg syntes jeg ville dele med omverdenen. 4 simple ting der kan bevare gnisten og holde skænderierne for døren. (Har overvejet at printe det ud og hænge det op i ramme og glas, så man kan huske sig selv på det, hver gang man ikke synes det hele er så sukkersødt som det var "i de unge dage". Just a thought.) ;)

http://www.fitliving.dk/sund-livsstil/Elsk-hinanden--hele-livet/